Zynnradm Oğlum 1 yaşında ve eşim hadi dışarı gidelim diyo günün sonun da yordunuz beni agresif oluyo babasına çok düşkün evin içinde sürekli al çocugu tut cocugu çocukta babasıyla oynamak istiyo napıcam bilmiyorum tahammül üm kalmadı
yasemin1812 Zynnradm Tek başıma mı yaptım bu çocuğu diye sor. Anne kadar baba da önemli rolde bir çocuğun hayatında
Zynnradm yasemin1812 sürekli hadi parka oraya buraya gidelim diyo sonrada bagırış çağırış kişilik bozuklugumu var acaba normal degil çünkü
yasemin1812 Zynnradm Hepimiz yoruluyoruz hatta ben anneler olarak çok daha fazla yorulup yıprandığımıza eminim ya. Biz bile bu yorgunlukla her şeye yetişmeye çalışıyoruz. Çok çabuk sıkılan birisi sanırım eşiniz ondan böyle olabilir
Zynnradm yasemin1812 şimdiye kadar konuşup sorum çözemedigim için bu kararı aldım zaten ben herkes için en iyisi bu