Madamehappyyyyy Merhaba kızlar hafta sonu planlarınız neler oluyor?Eşim bu hafta yok o yüzden ne yapsam diye çelişkide kaldım.Annemlere mi gitsem yoksa akşam yemeğimi hazırlayıp annemi alıp parka mı çıkartsam oğlumu?polen alerjim olduğu için zorlanıyorum o yüzden çelişkideyim. 😅belki farklı planları olanları değerlendiririm.Oglum 11ay11günlük.
Simsimy Madamehappyyyyy Kafama ne eserse. Bu hafta sonu dışarı çıkasım yok evdeyim 😂 Genelde dışarı çıkarız, gezeriz.
melera Madamehappyyyyy Alış veriş, piknik, gezme, sahilde yürüme, evde işimiz yoksa boş vaktimiz varsada kendimizi çayıra çimene yeşilliğe atarız. Parka kesin ugrarız 1.2saat çocuk istiyor onu eglendiririz.
Cicektebenimcicekligunlerde Madamehappyyyyy Eşim cmt pzr calişacak. O yüzden arkadaşlarımla plan yaptık. Oğlumun kursu var ordan çıkınca kahve içmeye gideceğiz.Belki çocuklar oyun alanına da girer. Pazar günü anneler günü anneme giderim. 🙂🌸
Madamehappyyyyy Simsimy Evde kalmayı bende çok seviyorum ama oğlum rahat bırakmıyor.Her dakika bana geliyor emmek istiyor ağlıyor vs.🙂↔️Evde olmaktan çok dışarıyı seviyor.