Yasmn131211 Ben de benzer durumdayım. Oğlum 10 aylık. Akşama kadar güzel vakit geçiriyoruz, oyunlar oynuyoruz, eğleniyoruz. Babası akşam 5’te geliyor, onu görünce çok seviniyor, heyecanlanıyor ki bu çok güzel bir şey. Ama babasının kucağından bana gelmek istemiyor, ben alırsam ağlıyor. Bazen de benim kucağımda ağladığında halasına gidince sakinleşiyor. Açıkçası biraz üzülüyorum