feyzas buna bebekler kendisi karar veriyor benim bebeğim şu an 14.5 aylık ve daha bir ay önce iki uykuya düştü ben hiç zorlamadım onu bu Zamana kadar çünkü ben inatlaşırsam o da inatlaşır diye korktum park beşiğinin alt tarafı gün içine açık uykusu gelince emziğini alıp giriyor ben öyle anlıyorum uyumak istediğini. Yani uykuyu ikiye düşürme zamanı geldiğinde buna kendisi karar veriyor bizim yapabileceğimiz çok bir şey yok maalesef tek yapmamız gereken o ne zaman uyumak isterse o zaman uyutmak 🥰