yamaniko24 bende bebeğim 2aylıkken regl oldum ama ben emzirmiyorum, 1ay zar zor emzirebildim. İlk çocuğumda da emziriyordum onda da 3aylıkken olmuştum ilk reglimi, regl olunca sütün tadı değişiyor falan diyorlar ama ilk çocuğum gayet normal her zaman ki gibi emmeye devam etmişti yani emmesini etkilememişti.