Merhabalar, bebeğim 8 ay 12 günlük doğduğundan itibaren anne sütü alıyor mama vermedim, son 2 ayda ek gıdaya geçtik ama öyle iştahlı şekilde değil bazen yiyor bazen yemiyor. Ama emmesi düzenli şekildeydi fakat geceden itibaren mememi reddetti :( midesini bulandırıyor. Emmek için ağlıyor aldığında ise geri çekiyor kendini… Alttan 2 dişi var 7 aylıkken çıktı üst damağı şiş epey beyaz duruyor acaba diş çıkarıyor diye mi böyle oldu…