Kızlar neler yapıyorsunuz, bebeleriniz neler yapıyor, benim kızım 3 gün sonra 13 aylık olacak, henüz yürümüyor sıralıyor, hala anne demedi😭 yemesi içmesi iyi güzel, 2 uyku yapıyoruz hala, herşeyi ağzına götürüyor, inatlaşma ve sürekli bir ağlama havasında sizinkiler nasıl🤯