Merhaba anneler benim 34 günlük bebeğim ve yaklaşık 2.3 haftadır egzama olmuş durumda doktora gittim krem verdi şampıanı değiştirdi bir hafta kullandım ama geçmedi aynı konuda tecrübeli olan anneler tavsiyede bulunabilirlermi ? Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏