Selamlar arkadaşlar herkese hayırlı günler dilerim ben 15 haftlık gebyim ve tansiyonum aşırı düştü 8.5 kalp atışım 68 kendmi hiç iyi hissetmiyorum ne yapacağım bilmiyorum bişi olurmu aceba hamilelikte tansiyon sorunu yaşayan varmı gözlerim kararıyor ayağa kalkamıyorum oğlum var onunla ilgilenmem lazım ama sağolsun eşim kayınvalidem gile getirdi acile gitsem mi