Selam Anneler 🌸 Bugün doktoruma muayene olmaya gittim 9 buçuk ay önce sezaryen olmuştum. Smear testi ve kan tahlilleri yapıldı. Muayene sonucunda tamamen iyileştiğim ve tekrar hamile kalırsam bir sorun olmayacağı söylendi. Yani 2 yıl beklememe gerek yokmuş 😁 Tahlil sonuçlarına göre eksik olan takviyelere başlayıp 3 ay kullandıktan sonra bebek denemelerine başlayacağım inşallah. İlk bebeğimiz 1 yıl sonra eşimin ve benim takviyeler kullanması sonucu oldu. Eşimde varikosel var. O yüzden gebelik zor oluyor bana dua eder misiniz hayırlısı ve sağlıklı bir evladım daha olması için 🌸