Merhaba kızlar. Kızım 4 gün önce doğdu. Sütüm yeterli değil, iki göğsümden toplasanız 2 yudum süt geliyor ne yapmalıyım? Bestlak damla içiyorum anne çayı içiyorum sıcak duşta masaj yapıyorum ama olması gerektiği gibi gelmiyor ve maleaef mama takviyesi yapıyorum. Memeden kesilicek diye çok korkuyorum yardımcı olur musunuz?