15 aylık bebeğim üç gün boyunca birden ateşlendi.39 hatta 40 a kadar çıktı düşüp dusuo çıkıyordu.Acile gittik iki defa kulak enfeksiyonu dendi antibiyotik başlandı.Bogazinda da kızarıklık var dendi.Anribiyotigi kullanıyoruz bugün dördüncü gün oldu.Doktoruna götürdük rutin gittiğimiz kendi doktoruna.Dis kulak enfeksiyonu bu kadar ateş yapmaz dedi kulakta enfeksiyom göremedim boğazında kızarıklık var dedi.Ama antibiyotiğe başladıktan sonra getirmissiniz belkide kulak enfeksiyonu geçmiş olabilir bilemiyorum dedi bu gece takip edin eğer ateslenirse kan idrar isticem dedi ateş olmazsa getirme 10 gün antibiyotiğe devam dedi.O gece hiç ateşi olmadı ama ben yinede sabah sağlık ocağında kan vermeye götürdüm ve uyandığında yüzünde bebek benek kızarıklıklar gördüm sirtindada vardı.Saglik ocağındaki doktor ışık tutup baktı alerji gibi durmuyor antibiyotiği kullanali olmuş çünkü bı kaç gün dedi isilik gibi dedi.Ama iki gündür o kızarıklıklar geçmiyor yüzünde ve sırtında var hala dünden beri.Ayrica aşırı huysuz uyuyamiyor çok uykusu var ama sıçrayarak ağlayarak uyanıyor.Agzini açtığında alt azı dişlerinin aşırı sistigini beyazladigini farkettim.Disten olabilir mi?Kan sonuclarini bekliyoruz pazartesi çıkar muhtemelen.İstahida yok.Ateside yok ama acı çeker gibi bı hali var.Sizce neden böyle oldu dış kaynaklı mi?Yüzü ve sırtı neden minikk minik kizariklarla doldu yardımcı olursanız tecrübeli anneler sevinirim.