cauuv2 Minigim38 evet karaca kullanıyordum sütlü kahve falan göya yapıyo ama yapmıyo 1 sene kullandım çöp oldu baska aldım bende geçen hafta
Minigim38 cauuv2 hayırlı olsun 😊bende bu markayı buldum yorumlarda memnun kalmışlar hemde uygun fiyatlı diğer markalara göre 900 tl falandı
Minigim38 cauuv2 bulduğum kivi markası 900 tlymis. Karaca çok şey aldım ama pişman oldum kahve makinesinde de kararsız kalmıştım farklı markalara bakayım çok teşekkür ederim 🥰