Minik12_3 Tek Göğsümle Emziriyordum ve fark ettim ki Artk sütüm az Yetmiyo ve aç Kaliyo bende mamaya geçmeye karar verdim ama biberon tutmuyo Ne yapmam lazım hangi Biberonu alabilirim aventinkini çin önerdiler ama 7 ay 20 günlük bebeğim. İnternetten hep 0 1 2 3 ay var lütfen yardımcı olurmusunuz
[silindi] Minik12_3 Hangi biberonu kullanırsan kullan emzik numarasını ayına göre bir küçük al hızlı akışa alışıp da emdiği memeni de reddetmesin. Ayrıca ay olarak gayet uygun alıştırma bardağıyla da verebilirsin hiç biberonla uğraşma bence yavaş yavaş bardaktan içmeye de alıştırırsan biberona ihtiyacın bile olmaz
Minik12_3 mihrosum bende de nuk var Kulandim Ama Sevmedi Wee Baby da Kulandim nasıl alistiricam bilmiyorum
mihrosum Minik12_3 nukun ıkı baslıgı var canım bırı sılıkon seffaf olan dıgerı kauçuk.Kauçuk olanı tavsiye ederim yumusak ve anne memesi gibi emiyor bebekler
Mbay Minik12_3 moralini bozmak gibi olmasın ama tutmayınca tutmuyorlar kızım 6 aylık ilk aydan beri ısrarla deniyorum yok evde şuan bütün markalara ait Biberon var ama hiçbirini kabul etmiyor ağlama krizine giriyor ısrar edersem bende vazgeçtim
Hlysarac Belcikadan yaziyorum. Ben avent i onermiyorum. Iki cesit avent kullandim hep gaz yapti. Mam markasi ozellikle gaz sorunlu bebekler icin, onu aldim ve cok memnun kaldim. Turkiyede cok bilinen bi marka degil ama internet uzerinden bulabilirsiniz.
Mbay Minik12_3 ben hep emzirdim çok şükür çok mama olayımız olmadı ama olduğu zamanlarda da şırıngaya çekip azar azar ağzına sıkıyordum.. Şimdi ek gıdadayz sıvı şeyleri biberonla veremiyorum bardakla deniyorum ara ara ama işte yarısı yerde yarısı üstünde Bi kaç damla ağzına anca giriyor
mihrosum Minik12_3 canım burdan yollamayı bılmıyorum bana ya ıstersen ınstagramdan atayım.gurcemm (instagram adresim)