buss__ evet bir kaseye yarım bisküvi bir miktar ılık su bisküviyi ıslatmak için ve yumurta sarısı katiyordum birazda karadut özü pekmez belki bu şekilde sever ve yer biraz daha sıvı oluyor yutmasi kolay oluyor bu şekilde sadece yumurta sarısı damaklarina yapıştığı için sanırım sevmiyorlar benimkide sevmiyor 1 yaşında artık ben genelde omlet yapıyorum