3,5 yaşında oğlum var. Şu an da 4 aylık hamileyim dün cinsiyeti öğrendim erkek 😂 hep erkek hissediyordum aslında ama gerek çevrem, gerek arkadaşlarım hep kız hissetti. İnsanların hadi bu kız olsun demeleri. Sanki erkek olsa kötü olacak gibi. Benim de gönlüm hafiften kıza kaymış dün fark ettim. Tabi ki öncelikle sağlıklı, hayırlı bir evlat olması, en başından beri bunu dedim ben ama dün gece; kızımla hiç kuaföre gidemicek miyim ben ya diye düşünmeye başladım😂 ve her zaman babaanne olacağım gerçeği de yüzüme çarpıldı😂 sonra bebeğime haksızlık ettiğimi düşündüm üzüldüm. Çok karışık duygular içerisindeyim😂