havuctarator serum fizyolojik yaparsan daha iyi atıyor.Ben günlük sakız kullanıyorum 4gün gögüsüne koyuyorum öksürük balgam için.Başucuna soğan karanfil koyuyorum serum buharı veriyorum (ciğerlere inmediyse doğal yöntemler)eğer diğer türlüyse antibiyotiksiz geçmiyor.Alerjisi yoksa bal zencefil karıştırın yedirin,tereyağında pekmez eritin üst üst yemesin midesi bulanmasın da.Bol bol da su içsin