Kızlar bebeğim 3.5 aylık kız bebek idrar yolu enfeksiyonu çıktı idrarda idrar kültürü verdik onun sonuç hala gelmedi doktor antibiyotik şurup başladı dün kültürde üreme varsa dedi yatış verip damardan veririz antibiyotik dedi kızımın kandaki crp enfeksiyon sonucu temiz çıkmıştı sizce kültür temiz mi gelir üreme çıkarmış? Ve antibiyotikten sonra dün tüm gün kaka yapmadı bu sabah yaptı yeşil renk ve ishal olmuş elimde Nbl probiyotik var ondan vermelimişim doktora sorcam ama siz kullandınız mı. Düzeldi mi diye soruyorum? Lütfen yardımcı olursanız sevinirim birde bir kaç damla su versem iyi mi ederim kötü mü ?