eternal_8 Bebeğim 23 günlük, ilk anneliğim ve hiç farketmemişim bebeğimin kulağının arkası sarı akıntı ile yapışmış. Kulağı akıyor yani. Normal bir durum mu yoksa doktora götürmeli miyiz? Yaşayan var mı acaba
nazlii1_ eternal_8 arka kulağında sarı kabuk gibi bişey mi var. Benimde oğlumun arada oluyor ama kabuk gibi kulak cubuguna bebek yağı damlatip temizliyorum. Ama kulaktan gelen Bi akıntı varsa götürün mutlaka doktora içiniz rahat eder
lAmMelodi eternal_8 Bence bir doktorla konuş kulak enfeksiyonu ola bilir.Tanıdık da olmuştu 3 gün antibiotik falan kullandı geçti.
eternal_8 nazlii1_ kulağının arkası sarı bir sıvı ile yapışıp kalmış. Ben kulağından aktı diye düşündüm ama akıntı olmadan da mı sarı olabilir kulak arkası?