kanalize benim oğlum böyleydi. Emmeden kaynaklı terliyordu , diş dönemi anormal terliyordu, ama normalinde de hep bi aşırı terlemesi vardı. Ağız mendilleri ter bezimizdi. Uyuyoken onları sokuşturun önden sırtından ben hep uyanıp onları değişirdim gece 🤦🏽♀️ büyüdükçe azaldı. Artık emmiyor dişleri de çıkardı , bize göre daha ince örtüyorum üstünü kurtulduk 😀