handesim53 Hanımlar ben sezaryen olalı 3.5 ay oluyor bu sabah yataktan kalkarken göbeğimden destek aldım ve dikişim ilk defa ağrıdı. Sonra ayağa kalktım ama hala arada bir ağrıma ve sızı şeklinde geliyor. Doktora görünmeli miyim yoksa normal mi
1birannee handesim53 sanki dikişim ayrılmış gibi acıyor benimde hatta elime küçük bir kitle gibi bir şey geliyor gitsem mi yarın bilemedim çocuğu kucağıma alınca bile ağrıyo
nazlii1_ handesim53 14 ay oldu önceden ara ara sizlamalar olurdu ama şu sıralar yok. Sezeryanda oluyo böyle şeyler
handesim53 nazlii1_ teşekkürler 🙏🏻 peki kesi yerine dokununca bi hissizlik oluyor mu o bölgede sizin de karıncalanma gibi ya da
ozilmom handesim53 oluyo arkadaşım normalmiş sezeryan esnasında sinirler de kesildiği için o hissizlik olabiliyormuş 7.5 ay oldu benim hala uyuşukluğum devam ediyor
aycanilgun handesim53 5 ay oldu sezeryan olalı, hala hissizlik ve uyuşukluk var. Ara ara kaşınma oluyor. Annem erkek kardeşimde sezeryan olmuş “27 geçti hala daha soğuk havada veya ayaklarım üşüdüğünde sızlama yapıyo” diyor sen düşün 😅
handesim53 DevosMom 3 ay 22 gün benim de yakınmışız 🧚🏼♀️ çok devam ederse bi kontrole giderim olmadı