Flowersed Kızlar 14 ay önce sezaryenle doğum yaptım daha önce hiç böyle bir problemim yoktu bir anda karnım şişiyor ve gaz doluyor felaket karın ağrısı yapıyor huzursuz bağırsak sendromu yaşayan var mı böyle mi oluyor acaba birde çözüm bulan var mı😔😔
Anneyim11 Flowersed bana da o teşhis koyuldu sürekli bir kabız ve karın ağrısı oluyor sizde de öylemi