Hamburgerr Angel0507 tansiyon düşüklüğü oluyor acısı aşırı aşırı çok değil ama kafa rahat oluyor en azından
Bugleminannesi28 Angel0507 sinek ısırığı gibi oluyor kasma kendini hicbirsey anlamıyorsun 2 sn lik işlem 1 yıldır kullanıyorum çok memnunum
acarasaf Angel0507 çok fazla acı olmuyor ama mantar enfeksiyonu yapıyor haberin olsun canm ben 3,4 ay oldu taktirali mantar oluştu çok kötü kaşıntı felan yapiyo
_mommm00 Hiç acımıyor sadece spirali yerleştirirken çok minik bi scı hissediyorsunuz ama saniyelik kendinizi de kasmamanız lazım