lAmMelodi yani normal götürüp randevu bulamıyorum desem baksr mi bilmiyorum ki canım ya şeker olduğu için bende muayene olması gerekiyor aslında insülin de kullandığım için 🥲 evet Bizim SGK da olmadığı için şimdi gitsem EKG ultrason muayene en az 6 7 bin tutar bu aralar işleri çok durgun maalesef