Selsamsa Artık ne yapacağımı şaşırdım her gece her gün kabız ıkınıyo zorluyo kıvranıyo gözümün önünde bende yardım ediyorum ama bi türlü yapamıyor lağma alıyoruz sonunda onunla yapıyor [kakasını]( ancak doktora gidiyoruz lağma verip gönderiyorlar bebeğimin poposu acıyo anlıyorum artık ama darlık mı var yoksa çatlak mı var anlamıyorum çok ağlıyor durduramıyorum bazen ne yapacağı mı şaşırdım lütfen bilen bunu yaşayan yardım edin lütfen 😫🙏🙏💓
Assssjjdjdjdjsj Selsamsa çocuk doktoru veya çocuk cerrahı muayene etmeli makatıyla ilgili bir problem mi var diye
Alimm35 Selsamsa aynı sorun bizde de vardı bol bol su veriyorum aşırı kabız olduğunda hgün kurusu hurma kuru üzmden kaynatıp tortusuyla beraber içiriyorum
esmaurall Benim bebeğim de 8 aylık kakası sert değil ama çok zor yapıyor doktora götürdüm röntgen çekti bagırsakları dolmuş dedi sert sert yuvarlak şeklinde aşağı iterek elinizi masaj yapın dedi 6 tane lagman yazdı sabahları 2ser tane yapın dedi peşine de bi şurup yazdı onu verin dedi çok şükür bebeğim rahatladı geceleri de uyumaz ıkınırdı kendini atardı kıpkırmızı olurdu şimdi iyi çok şükür 2.günümüz bugun ilaçta
belus Bizim bebekte hep zorlanıyor ve kakası hep sert, dulcosoft diye bir solüsyon var kakasını yumuşatıyor, doktora bir sorun tekrar gittiğinizde isterseniz bize iyi gelmişti💌 Bir de kuru kayısı yediriyorum o da işe yarıyor.
Selsamsa Bıgun gittim acile gazı çok çıktı banada iyi bi doktor çstmıyo anlamıyorum lağma yapıp gönderiyorlar sabahlara kadar ağlıyo bebişim