Tahaaaa Bebeğim 15 aylık oldu hâlâ birlikte yatıyoruz artık çok rahatsız olmaya başladım hiç rahat uyuyamıyorum tuvalete kalksam arkamdan ağlıyor hiç beşiğinde yatmadı benim gibi olanlar varsa nasıl ayrı yatırmaya alıştırdınız
hanneinci Tahaaaa yeni yatak alarak beşik rahatsız ediyor olabilir 15 aylık sizi anlayabiliyordur yatağı bir müddet yanınızda tutun
alinduhatg Tahaaaa 20 aylık halen bırlıkte yatıyoruz aynı sekılız hiç denemedim birlikte yatmamız degıl o süreç benı daha çok korkutuyor zamana bıraktım artık🫣