ak1 Bebegim 5 aylik geceleri 2 kere kalkiyot sabahsaat5 olunca azicik emip uyyor sonra bi daha bidaha kalkiyot mesi icin xorluyorum aama olmuyo sizce alismismi yoksa gercekten doymuyo mu
Gulgok12 Mrvsmt2502 o aylarda benim oğlum da 2 kere kalkardı saat 2 gibi bide 5 gibi . Formül mama içiyor oğlum 2 de kalktığında güzelce içiyordu 5 de kalktığında daha az içip uyuyordu yetiyor bence istedikleri kadar içsinler takılma . Şu an gece 5 6 kere kalkıyor zaten tadını çıkar doya doya uyu 🙃