Merhabalar pazar günü inşallah kızımın doğum günü var akrabalarım burada değiller kardeşim geldi yanıma kendim güzel bir masa hazırlayacağım komşuları çağırdım fakat şu kafama takıldı pasta üflerken eşim bizimle mi olmalı yoksa olmamalı mı erkekler gelmiyor sadece kadınlar var. Daha öncesi resim vs çekilicez ama pasta kesilirken eşim olmalı mı