Meriskus Evwt sabah 5.30 da kalktıkkkkkk Gece beslenmesini nasıl kestiniz ? Ölçek azaltıyom dedim doymadı sık sık ağladı dün Mecbur az az verdim mama Siz neler yaptınız ?
Hazalkaann Meriskus keşke benim oğlum mama için ağlasa böyle sabaha kadar aç uyuyor mama içmiyor süt emmiyor sadece ek gıda nasıl sevdirebilirim 13 aylık
Meriskus paralelevrendemutlu bizimki mamaya düşkün nasıl bırakıcam bilmiyorum vallaha yaaa Ölcek azalttım dün gece Yok doymadıgı için sık sık ağladı geridr uyumadı mecbur verdim
Gakkoyenge paralelevrendemutlu ya bende emziriyorum 7 aylık şu an gece 2 kere emmeye kalkıyor ne zaman bırakır sizin nasıldı 7 aylıkken ? Kesintisiz bir uykuya hasretim 🥹
paralelevrendemutlu Meriskus ay evet aslında bırakma zamanıda gelmiş. Su vermeyi denedinizmi burda öyle yapanları okumuştum. Akşam uykusuna geçmeden yemeğini güzel yersede kalkmıyor diye okumuştum
Meriskus paralelevrendemutlu inanırmısın dün muhalleni yaptım uyusun diye üstüne mama icmeden uyumadııııı Gün içinde az veriyorum mama ölcek olarak azalttım Ama geceyi kesmem lazım Su vermedim bu gece allaj izin verirse suyu deniycem
paralelevrendemutlu Meriskus inşallah işe yarar. Arkadaşımın kızıda öyleydi bir buçuk yaşında mamayı tamamen bıraktı eh eh demeye başlamış
Meriskus paralelevrendemutlu ayy darısı başıma Aslındaaa bikaç gece daha deniycem gene mızmızlanırsa erteliycem
paralelevrendemutlu Meriskus dene bakalım alışır belki bazıları acıktığı için değil alışkanlık yaptığı için kalkıyor
Buseespi Akşam uyurken mama veriyorum. Sonra ben uyumadan önce rüya öğünü yapıyorum sonra daha kalkmıyor bir haftada alıştı.
paralelevrendemutlu Gakkoyenge benimki mamayla besleniyordu emmiyordu 7 aylıkken bir kere kalkardı beslenmek için