Merhaba anneler. Oğlumun verem aşısı yerinde hiçbir iz yok. Kızımın olması gerektiği gibi sivilcelenmis, iltihaplanmisti. Tutmamış olabilir mi oğlumun aşısı? Bu durumda ne olacak tekrar mı aşı yapacaklar? Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.