yaren_msll0 bence normal canım hem daha küçük yinede ama takip edersin bebeğini..Ben mesela çok otizim postu gördüm ama nasıl olduğunu hiç bilmiyordum takı dün annemlerdeki bir misafir çocuğunun farklı davranışlarını görene kadar iki buçuk yaşında ve parmak ucunda yürüyor şiddete meyilli sürekli kızımı dövüyordu paylaşımcı değildi birde sinirlenince sürekli kafasını yere vuruyordu göz teması çok azdı çok üzüldüm ve en kötüsü annesinin haberi bile yok ben söyledim dayanamayıp umarım hastaneye falan götürür 😔