Leylayunuss erkek egomanyası... Paşa paşa emzir nedir ya?? Sen de üzülme arkadaşım , sen ona evlat veren kadınsın. Etinle sütünle evlat verdin sen, karşılığı buysa o adamın kişiliğindeki fakirliktir! Senin bunda üzüleceğin birşey yok . Evladına odaklan , o böyle bakabiliyorsa duruma sen de bakacaksın. Çocuğunu düşün adamı değil. Çok kızdım , annesi değerli de sen değil misin?Erkeklerin arada bir kendine getirilmesi lazım, kendilerini asar keserim ben efeyim moduna fazla kaptırıyorlar. Hiiiiiç üzülme! Sana verdiği değer senin değerinin ölçütü değil. Mamayı da alsın paşa paşa! Ne terbiyesiz bir cümle kurmuş öyle hala inanamıyorum.