Merhaba hanımlar kızım bugün tam 26 aylık oldu doktora da sormuştum iyi dedi ama yine de tecrübeli annelere sormak isterim kızım her söyleneni hemen hemen tekrar ediyor kelime hayvanlar vs yeri gelince anne muz istiyom anne su istiyom anne bu ne anne gel vs konuşuyor sizce iyi mi normal mi yoksa daha mı akışkan olmalı söylenen herşeyi de anlıyor uyguluyor aktivite yapıyoruz bolca onlarda da çoğu şeyi çözüp yapıyor ama ben sanki eksik bi şeyler gibi hissediyorum :(