gencmom_ eşim sevgili olduğumuzdan beri hep oradan sipariş verir özel günlerde veya normal günde.Memnunda kaldık çiçekçi arkadaşı da var ama çiçek Sepeti daha uygun sanırım.Fakat geçen sene orkide aldı çok güzeldi içinde toprak yokmuş hiç öldü gitti bembeyazdı bide bazen yazılan notu unutuyorlar