demir0 ben dogum yaotigim zaman griptim yani öksürük ve burun tikanikligi felan vardi. Sezeryan olsugum icin her oksurdugumde canim cok yaniyodu doktoruma sordum bi ilac kullanamaz miyim diye kreval diye surup verdi en azindan onu ictim 2 gun öksürügum kesildi de dikislerim acimadi. Tsbiki siz mutkaka doktorunuza sorun sakin sormadan bi ilac vs kullanmayin bende bi problem olmadi şükür ama sizdede kesin olmkcak diye bi kural yok. Doktorunuza danisin ona gore bi yol izleyin. En son doktoruna sor kreval kullansam sirun olur mu emziriyorum diye kullan derse kullan ben sabah aksam kullandım cok sukur iyi gelmisti