glcngzl1654 Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık süt alerjisi var. Bugün doktor rapor yazdı bu mamayı aldık ama çocuk aşırı derecede kusuyor ağzından burnundan hepsini çıkardı. Sizinde böyle olup düzelen var mı