Bernaa1 6ay 11 günlük kızım var. Kakası kaskatı çok zorlanıyor yaparken. Ne yapmalıyım duphalac şurup kullanan var mı?
Rzgr Bernaa1 kuru kayisi kuru erik ve hurmayi kaynatip blenderdan cekip verin. Ilac vermekten daha saglikli. Bizde oldukca ise yariyordu. Ek gidaya geciste kabizliga sık rastlanir endiselenmeyin.
snyck Bernaa1 kullandik doktor 3kez demisti biz 1kez kullaninca bile yapıyordu etkili bir suruptu uzun sure kullanmadik onun disinda zeytinyagi erik suyu falan veriyoruz
Bebegimucizem Bernaa1 bir çay kaşığı verin yapar rahatlasın yazık biz bile mahvolduk doğum sonrası kabızlık yüzünden bebekler ne yapsın
Bernaa1 Hayallerhayatolsa snyck Bebegimucizem Yani ilaç olduğu için vermek istemiyordum ama mecburum gerçekten büyük insan bile zorlanıyo ben sezaryenden sonra 6 gün çıkamadım mahvoldum resmen.
Bebegimucizem Bernaa1 kana karışmayan bir ilaç öyle olmasa doktorlarda gebelik döneminde kullanabilirsiniz diye söylemez bebeklere de önermez diye düşünüyorum 😊
Madamminia Bernaa1 ben armut veriyorum kayısı veriyorum çorbalarına zeytinyağı ekliyorum ama yapmayınca yapmıyor.Çareyi şırıngayla poposuna zeytinyağı sıkarak buldum işe yarıyor burada okumuştum doktora da sordum bağırsaklarına zarar verir mi diye vermez dedi
Bebegimucizem Bende çıkamadım bir hafta lavman bile işe yaramadı 7. Gün sonunda duphalac aklıma geldi kullandım bir saaate geçti bütün sancı niye daha önce aklıma gelmemişti diye kendime kızdım 😂