Kızlar selam.
Bi bilgi istiyorum sizden
Yarına misafirim var. Ve ben bugünden bazı ikramlıklar yaptım. Çünkü yarına nikah var gitmem gereken. Dönüşmede hemen misafirlerim gelecek.
En sona kısır kaldı. Yaptım ama daha içine yeşilliklerimi koymadım. Yarına pörsümezsin diye.
Ben bu kısırı dolaba koysam. Yarın geldiğimde yeşilliklerini katsam olurmu? Bugünden mi kayıp dolaba koyayım. Bozulur mu ?
Yarına kurumu dolaba koysam ?
Bi akıl. Help me !