Liyabebekk lokumtos kızım bir buçuk yaşında valla bir yöntem yok dikkat ediyoruz inşallah uzun bir süre böyle gider 😅
neslihanada Evli_Mutlu_Bebelii acıtmıyor okadar kısa sürüyorki 5 dk anca canım onun kontorlleri var gitmeyenler kalıyor bence
minikmucizem0402 Eslemfeyza ben ilk evlenince 3 ay kullandım hormonlarımı altüst etti bekarken alamadığım kiloları aldırdı resmen bana
zynpdyg derinsu133_ taktıralı 6 ay oldu arada bi ağrı oluyor kasıklarımda özellikle çok yorulduğumda ayakta durduğumda daha da artıyor ağrısı adetliyken bazen hissediyor gibi oluyorum . İlişkide sanki daha bi ağrı yapmaya başladı kontrolüm var bu ara gidicem bakalım ne durumda
Elif0636 Deri altı implant taktirdim 4 ay oldu şimdilik güzel gidiyor yan etki görmedim adet görmüyorum ara lekelenme yaşıyorum arada +prezervatif umarım bunlara rağmen bebek olmaz hahahha 😀😀😀
Nafe Ruzgarperisi bizde böyle 12 aydır korunuyoruz 😀 3 yıl böyle korunan arkadaşım var koruyor diye düşünüyorum inşallah korur diğer korunma yolları zor geliyor bana
Ruzgarperisi Nafe aynen. Prezervatif sevmiyorum. Spiral daha taktirmadim. Belki 3.cu çocuğu dogururum diye. İlaç ve s. Benlik değil. En iyisi eşimin korunması.sukur ki bir sorun olmadı şu ana kadar. İnşallah böyle devam eder.
Nafe nrfsnykp kızıma bu şekilde gebe kaldım şimdi geri çekilme ile ama olacağı varsa zaten oluyor yaşandı 😀
Aren2023 Dennizz11 bende de deri altı implantı var Ağustos ayında taktırdım 4074 tlye bence zamlanmamış ve hayor acıtmıyor unutuyorsun bile ve spiral givi değil dokunuyorsun ve yerinde olduğunu hissediyorsun
Aren2023 Evaninanasi bende de deri altı var da sizi bulmuşken sorayım ben Ağustos ayında taktırdım ve suan da 3 kez regl oluyorum ve çok uzun sürüyor kanamalarım hatta ilaç kullanıp kanamamı durdurdu doktorum sizin nasıldı zamanla düzelir dedi doktor sizde böyle nir şey yaşadınız mı
Evaninanasi Aren2023 ben ara kanama yaşadım ama regl diyebileceğim kadar değildi. Lekelenme şeklindeydi. Evet 1. Yıldan sonra düzene girdi diyebilirim 🙏🏻
Aren2023 Evaninanasi yani acıkcası benimde öyle ilk olduğumda regl gibiydi ama bu son kanamalarım 1 ay sürdü ve lekelenme gibi oluyor sadece 1 sene sonra düzeliyorsa demekki daha benim biraz zamanım varmış çok teşekkür ederim
mimnice barbiee_ ilk iki kutuda ben de regl oldum hatta ara kanamalar da oldu marttan beri regl olmuyorum