İki üç gündür gece ağlayarak uyanıyor gözleri kapalı ama ağlıyor zor sakinleşiyor emmek istemiyor, gazı mı var dişi Çıkıyor da onun için mi yapıyor sebebini bilmiyorum. Büyüme atağı mı yoksa. Bu durumu yaşayan var mı ? Geçici bir durum mu?? Bu arada 5 ay 13 günlük oğlum