Kızlar yaklaşık bir on kilo fazlam var diyet yapıp yapıp bozuyorum araya hep bir şeyler giriyor örneğin bugün çok güzel devam ettim sonra birden hastalandım akşam üstü şekerli bişeyler yedim kendime gelmek için ve diyet gitti yani illa bi hastalık misafir vs araya giriyor siz nasıl devam ettiniz birde ben sabırsızım hemen sonuç görmek istiyorum bir ayda sonuç görür müyüm devam etsem