Ben bilmiyordum bu kadar kötü olacagimi.. eski vucudu kaybettim . 22 günlük olduk. Sezeryan oldum. Hamilelikte 20 kilo aldim fakat oldukca zayif duruyordum uzun boylu oldugum icin sadece karnim vardi. Herkesden iltifatlar aliyordum..
Doğum yaptim sezeryanla bi baktim ki sarkik bir karin.. Evet göğüslerim hamilelik boyunca karardi. Simsiyah oldular. Ama karnim beyazdi. Dogumla beraber sarkan karnim siyahlasti aybi goguslerim gibi. Ortadan gecen cirkin siyah çizgiden bahsetmiyorim bilee... Nasil gitcek bu gobek. Sanırım kalıcı. Kiloda veriyorim dogumla beraber 12 kilo verdim bile. Eski halime döndü şişim dr indi. Eski kiyafetlerim alttan oluyo ama ustten olmuyo gobekten 😥
Basina gelen gobekten kurtulan var mi cidden cok üzülüyorum. Eşimden kaçıyorum desem yeri. Sirf kendimi guzel gormek icin gunluk 4 kez kiyafet degistiryorim siz düşünün