Kizlar merhaba
Bebegim 10 aylik ek gida ile birlikte emziriyorum. Bebegim son 2 haftadir sag göğsümu asla emmek istemiyor yatirdigimda direk red ediyor ama sol göğsümu cok guzel emiyor ve sut sol gogsumden daha çok geliyor. 2 gundur sag göğsümu sagiyorum cok az süt geliyor bebegim az geldigi icin emmek istemediğini düşünüyorum ne yaparsam artar bebegi tek gogsu red eden oldu mu hic