Kızlar merhaba 5 aylık bebeğime ilk defa biberonla süt vermem gerekiyor ama ne iciyo nede başka bişey kaşıkla icirirdim ilaç vereceğim zaman şuan onu bile yapmiyo. Ikimizden biri kafayı yicek ya açlıktan ya sinirden nasıl içerebilirim bi fikriniz var mı