Çok yakın dostumun çocuğu geçiriyor 5 defa geçirdi ilk 11 aylıktı en son 17 aylık falandı geçirdiğinde gözleri daliyor vücudu gevşiyor dili bogazina doğru dönüyordu eeg çektiler ama tahlilleri temiz çıkti İzmir Behçet uz çocuk hastanesinde bi ilaç verelim dediler popodan fitilmiş ya solunumu durdurma riski yada zeka geriliği yapma riski varmış bu yüzden kullanmadılar suan 2 buçuk yaşında bayandır geçirmiyor