Merhabalar anneler,kızım 3 yaşında ateşten dolayı havale geçirmişti 38 dereceyle.şimdi 4 bucuk yaşında.iki gün önce tekrar geçirdi 37 dereceyle.
1 saat öncesi ateşi farkedip ateş düşürücü icirdim 1 saat sonrası havale geçirdi.
Çocuk doktoru ve çocuk nöroloji gördü.Rektal fitil verdiler.Tekrar olursa yarısını yapın(havale süresi kisalsin diye) ve 112 yi arayın dediler.
Yani çok korkuyorum tekrar edebileceğini hiç düşünmemiştim.Kendi kendime diyordum bir kerelikti olmaz birdaha diye.Cok üzgünüm.
Beyninden film çekmeye gerek görmediler çünkü 2-3 dk dahi sürmüyor havale.Uzun sürerse ve gün içinde tekrar ederse tehlikeliymis.
Sizler yasadinizmi böyle bir durum.tekrar etti mi