rumeysahinn Bebeğim iki gün kaka yapmamıştı sonra ishal olmuş gibi günde 2 kere yada 3 kere alıyorum ama çok sıvı ve miktarca çok oluyor 1 aylık bebek ishal midir doktora gitmemiz gerekir mi yoksa geçer mi
gencmom_ rumeysahinn ishal demek için günlük kontrol etmeniz lazım mesela 1 saatte kaç bez değiştiriyorsunuz vb belki kakasının üstüne ciş falan yapıyorsa sıvı gözükebilir
cevriyeee rumeysahinn bebeğiniz daha küçük gidin doktora ihmal etmeyin oğlum 3,5 yaşında hastalandı gece kustu sabah kakasını yaptı ama sanki ciş yapar gibi hemen götürdüm ihmale gelmez
Prensesin_Annesi_ rumeysahinn Bildiğim kadarıyla ishal demeniz için günde 7 ve 7 den fazla yapması lasın
rumeysahinn gencmom_ ediyorum miktar olarak çok olmadığı için ishal diyemiyorum ama kıvam olarak sulu olunca ne yapacağımı bilemedim