Kızım 11aylık oldu olucak. . Uykusu var uyutuyprum uyuyor uyanıyor. Gece uylusu hep sorun.. Desteklı ayagımda uyutuyorum, yatağına bırakıyorum cok kısa zamanda uyanıyor telrar ve suan. İki saait karanlık odada inat ettim tekrar uyutmaya.. Sabah uyanıs ve gündüz uykuları normal…Yalvarırım annelerım nerde hata yapıyorum. Önerilerinizi fikirlerinize ihtiyacım var,, belki bişeyler ögrenirim gece uykusunu hallederim gercekten asırı kötüyüm.