Merhaba,
Kızım bugün 42 günlük oldu. Bi kaç gündür çok kötü bi hırıltısı var ve doğru düzgün nefes alamıyor 🥺 öksürükte başladı. Sürekli burnunu serum fizyolojikle temizlemeye çalışıyorum ama bi türlü tamamen geçmiyor. Eşimde doktora gitmeye gerek yok normal diyor sizce ne yapmalıyım ?