cinarinannesiiii Bilemedim ya sanki birşey ısırmış gibi,alerji gibi beni sivrisinek ısırdığında böyle oluyorum alerjim var.Evde alerji ilacı kremi varsa sürün.Kurdeşen de bu şekilde ama çeşitleri var onun da benim 1ay geçmedi herşeye alerjim olduğu için..